Avatar billede sortsovs Nybegynder
27. januar 2003 - 09:06 Der er 5 kommentarer

Hjælpe Døre!

Hey Derude..!

Jeg står og skal bruge 1 metal dør der skal kunne åbne og lukke. Ligesom en slaks "Gate".

Hvis der ikke er nogen der har sådan en dør liggende, er i meget velkommende til at skrive en adresse hvor der er en guide til at lave en.

Please hjælp, det skal gå rimelig stærkt.

Mvh Sortsovs
Avatar billede kentoix Nybegynder
27. januar 2003 - 09:19 #1
Psysisk eller grafisk????
Avatar billede runeevers Nybegynder
27. januar 2003 - 10:00 #2
Så kunne man jo fristes til at spørge sig selv hvordan en psykisk dør egentlig ser ud?
Avatar billede ladyhawke Novice
27. januar 2003 - 10:17 #3
Tjahh, men det ville da være ret lækkert at vide om det er en grafisk oopgave og i så fald hvilket format...
Avatar billede sortsovs Nybegynder
27. januar 2003 - 12:37 #4
Det er en grafisk opgave, og animationen skal helst være .gif format.

Jeg har lavet en lille tegnining over det, hvis i kan følge mine kreative evner. http://www.sortsovs.dk/sortsovs/dor.jpg

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede sortsovs Nybegynder
27. januar 2003 - 12:41 #5
Ps: Det er meningen at animationen skal sidde i et dias show, lavet i Microsoft Powerpoint.