Avatar billede edb Nybegynder
30. oktober 2000 - 10:38 Der er 4 kommentarer

kan ikke logge ind

Hej.

har en mystisk fejl med en windows 2000. Den er pludselig startet med at man ikke kan logge ind på netværket. den kan se domænet, men skriver der ikke er adgang til det når man forsøger at logge på. Forsøger man så at logge på som administrator lokalt på maskinen kan man heller ikke det.  Det er ligesom om den har smidt alle bruger opsætningerne. nogle der har oplevet det problem før? - hvad stiller jeg op med det skidt!!.

EDB
Avatar billede fuzion Nybegynder
30. oktober 2000 - 10:46 #1
du skal gå ind i egenskaber for andre computere og genoprette indstilingerne for netværks logon!!
Avatar billede edb Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:10 #2
jamen jeg kommer kun til der hvor jeg skal logge ind. den genkender ikke de brugere som er oprettet. Den skriver: Domænet findes ikke. hvis jeg så prøver at logge på som administrator lokalt vil den heller ikke logge mig ind.
Avatar billede svein Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:33 #3
Hvad er der for en konfiguration du har?? En Win2000 professionale der forsøger at logge på netværket?? eller?
Hvad med dit netværk? er det et Win2000 netværk, eller? Forsøg at uddybe noget!!
Avatar billede elohim Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:42 #4
Har adgang til et domæne eller er der kun en arbejdsgruppe, jeg holder igen med Svein prøv at komme med nogle flere faks.
hilsen elohim