Avatar billede snuf Nybegynder
26. januar 2003 - 17:37 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Send emailadresse fra Flash.

Jeg har før lavet en side i HTML, hvor brugeren kan indtaste sin email-adresse (for at modtage et nyhedsbrev) vha en <form>, hvorefter den indtastede data bliver sendt til min mailbox.

Koden ser sådan her ud:

<FORM action=mailto:min_emailadresse@mig.dk method="post">

Kan jeg gøre dette i Flash, uden brug af PHP el. lign.? Det understøtter mit webhotel nemlig ikke.

Validering ville naturligvis også være en god ting.
Avatar billede mat Nybegynder
26. januar 2003 - 17:51 #1
Det kan ikke lade sig gøre i flash alene, du er nødt til at have noget på serveren der fanger informationerne og sender dem videre til din mail.
Avatar billede t-hviid Nybegynder
26. januar 2003 - 19:57 #2
cgi har de fleste webhoteller og med det kan du gøre det.
Avatar billede snuf Nybegynder
26. januar 2003 - 21:46 #3
Desværre ikke mit...
Avatar billede klik Nybegynder
26. januar 2003 - 23:04 #4
Det kan du ikke, det eneste du kan gøre er at sende en alm. mail ved hjælp af mailto, men der skal du være opmærksom på at afsenderen sender via sit mailprogram.

on (release) {
    getURL ("mailto:dinmail@dig.dk");
}
Avatar billede snuf Nybegynder
05. februar 2003 - 20:55 #5
Smid nogle svar hvis I vil have point, så jeg kan lukke dette sp. ned ;o)
Avatar billede mat Nybegynder
05. februar 2003 - 23:41 #6
oki, hvis du mener jeg fortjener nogle :)
Avatar billede klik Nybegynder
07. februar 2003 - 00:12 #7
øhhh, det var sandelig så lidt
Avatar billede klik Nybegynder
07. februar 2003 - 00:15 #8
men jeg vil anbefale dig http://mbn.dk , der er nogle gode begynder guides hvis du har brug for, hurtigt at komme i gang med at lave noget php/mysql.
Avatar billede snuf Nybegynder
07. februar 2003 - 00:20 #9
Jeg giver lige t-hviid et par dage..

Tak for rådet, klik.. :o)
Avatar billede snuf Nybegynder
14. august 2003 - 09:05 #10
Så er der point.

Et halvt år må väre tilsträkkeligt for t-hviid....