Avatar billede janeamil Nybegynder
26. januar 2003 - 17:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

dev c++

jeg er total noob til c++ men jeg vil gerne lære det  plz smid så mange danske turtials som muligt
Avatar billede janeamil Nybegynder
26. januar 2003 - 19:28 #1
hallo
Avatar billede dk_ice Nybegynder
26. januar 2003 - 19:56 #2
hallo hallo
Avatar billede soreno Praktikant
27. januar 2003 - 08:22 #3
Der findes næsten ingen danske sider der behandler c++.

Køb en bog eller 2 istedet.

Ing forlanget har lavet 2 (begynder og avanceret) og IDG har udgivet et hæfte til 69,- (eller sådan noget). De er begge på dansk.

Men hvis ikke du læser noget engelsk så kommer du ikke særligt langt..
Avatar billede dcgeek Nybegynder
28. januar 2003 - 10:40 #4
Hvis du er helt nybegynder:
Programmer der laves i C++ skal compiles (fortolkes til maskinkode, så computeren kan forstå det). I Dev-C++ gøres det ved at trykke F9, og senere CTRL+F9, for at køre programmet.

Med det på plads, er det bare at lære at programmere.
Denne tutorial er på dansk, og er nem for totale nybegyndere at gå igang med:
http://udvikleren.dk/show_article.php?id=168
Ellers findes der flere C++ Tutorials på http://udvikleren.dk/show_articles.php?kat=1

Bemærk venligst, at hvis der står noget om C++ Builder på tutorials'ne så virker de ikke i Dev-C++. Men resten burde kunne bruges.
Avatar billede janeamil Nybegynder
01. februar 2003 - 16:06 #5
lukketid
Avatar billede dk_ice Nybegynder
01. februar 2003 - 16:36 #6
Du synes ikke du skulle give point til Dem, som har hjulpet dig???? Jeg tror faktisk du totalt har misforstået ideen med eksperten.dk....
Avatar billede dcgeek Nybegynder
01. februar 2003 - 22:50 #7
HEY! Vi var 2 der svarede på hans spørgsmål, hvorefter han så bare tildeler sig selv points!
Hvaaa... hvordan kan det være?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. februar 2003 - 02:05 #8
bruger kontaktet.

/jelzin/co
Avatar billede jelzin101 Praktikant
16. februar 2003 - 16:14 #9
janeamil tildeles advarsel iht. www.exp.dk/regler.phtml

jelzin101/coadmin.