Avatar billede fihoth Nybegynder
30. oktober 2000 - 08:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ME

Jeg vil meget gerne fjerne ME. Jeg installerede efter formatering, så jeg har ikke 98 \"under\" Hvordan formatere jeg harddisken så ME er helt væk. Jeg har været i dos prombt, og skiftet til c, ved kommandoen format c:, fotæller den kun at der er forkert kommando.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:03 #1
Hvis du har en Windows 98 startup disk, kan du boote fra denne og formatere derfra. Kommandoen Format ligger umiddelbart ikke på disken, men det er fordi den er pakket ned. Pak Ud og format løs du..

/Nikolaj
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:04 #2
Har du stadig en windows 98 opstartsdiskette. Start op på denne og formater c: derfra.

Eller fra en hvilken som helst diskette, fra DOS. Blot den starter op, på disketten...
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 09:04 #3
to slow...
Avatar billede fihoth Nybegynder
30. oktober 2000 - 11:43 #4
Undskyld, der gik et stykke tid med at acceptere.
Men jeg skulle lige formatere først.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:28 #5
øøhh???

Skrev powell ikke lige det samme???
Avatar billede powell Nybegynder
30. oktober 2000 - 12:46 #6
nikolajdu -> e her: http://www.eksperten.dk/spm/31026