Avatar billede fireraven Nybegynder
26. januar 2003 - 14:35 Der er 4 kommentarer

Onboard indstilling i XF86Config-4

jeg har en intel 82810 graphic controller som jeg har driver til men som er onboard.
Hvis jeg indstiller driveren i XF86Config-4 så leder den efter kortet på agp slot når jeg rebooter, men det er onboard og så fejler den..
Hvad skal jeg skrive i XF86Config-4 under grafikkortets indstilling for at være sikker på at den ved det er onboard ?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
19. april 2003 - 13:47 #1
Har du fundet ud af det? Jeg har nemlig samme problem, så vil gerne høre løsningen ;o)
Avatar billede fireraven Nybegynder
19. april 2003 - 16:31 #2
næ.. har fået nyt grafik kort (GeForce MX 420)
det kan jeg så godt nok heller ik finde ud af at sætte op :D?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
22. april 2003 - 15:15 #3
jeg har fået mit til at virke, kort og godt opgraderede jeg kernen til en 2.4.18, du kan læse den lange smøre her:

http://www.eksperten.dk/spm/342195

Mvh.
Gonza
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
04. juni 2003 - 10:42 #4
Vidste du, at der er 50.628 åbne spørgsmål?