Avatar billede vestsol Nybegynder
26. januar 2003 - 12:25 Der er 5 kommentarer

fra divex/avi/mpeg til dvd format

strømningerne går i retnig af dvd til divex eller andet. Men hvordan og hvilket program kan konvetere den anden vej.........jeg har købt en dvd brænder og vil derfor gerne have alle mine film, brændt over på dvd igen....
Avatar billede whatever Nybegynder
26. januar 2003 - 12:28 #1
Du skal konvertere dem til MPEG2. Se mere på www.doom9.net og www.vcdhelp.com
Avatar billede tlunde Nybegynder
26. januar 2003 - 12:30 #2
okay....brug nogle at de guider der er her:
www.vcdhelp.com/convert og så kig under DVD.
Avatar billede ado.dk Nybegynder
26. januar 2003 - 12:38 #3
Du skal også lave en seperat lydfil for at opnå det bedste resultet - Fx vha. VirtualDub.
Avatar billede lindskou31 Nybegynder
18. november 2003 - 11:01 #4
du kan brænde de formater som DVD med programmet MAGIX Movie til CD og DVD
Avatar billede lindskou31 Nybegynder
18. november 2003 - 11:02 #5
der behøver du ikke lave dem om til fek.s mpeg2