Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB 2.0 pci-kort - kan ikke installeres?

Jeg har købt et USB 2.0 pci-kort som jeg har koblet på.

Windows popper ikke op med ny hardware fundet?

Nå, men driveren ligger på en diskette som jeg sætter i og starter setup.exe.  Den læser ind inden selve setup-billedet kommer, men når den når 100%, forsvinder vinduet blot og selve setup billedet kommer aldrig frem???
Avatar billede scb Praktikant
26. januar 2003 - 12:14 #1
Er du sikker på at driveren er til XP, prøv at hente en ny hos producentens hjemmeside.
Avatar billede arlet Juniormester
26. januar 2003 - 13:34 #2
gå ind i tilføj hardvare
Avatar billede ehlern Nybegynder
26. januar 2003 - 21:11 #3
den lille folder der følger med beskriver også hvordan install. sker under XP. Jeg har prøvet installation under add hardware, men den virker tilsyneladende ikke, eller også gør jeg det forkert. jeg vælger har selv disk men så kan jeg ikke finde setup.exe?
Avatar billede konex Nybegynder
26. januar 2003 - 22:13 #4
Har du Service pack 1 (SP1)på? ellers kan du ikke bruge USB 2.0 uden en driver fra producenten. det næmeste er nok at hente SP1
Avatar billede ehlern Nybegynder
27. januar 2003 - 20:52 #5
Tak Konex. Jeg har service pack 1 på min XP pro.  Hvordan ser jeg om kortet allerede kører med USB 2.0 hastighed.  USB kortet virker men kan jo også køre efter gl. og ikke så hurtig standard.

Producenten har ingen driver download.  Ikke kendt mærke (ST Lab hedder det) - så den gik ikke, scb.