Avatar billede lucas78 Nybegynder
26. januar 2003 - 11:40 Der er 4 kommentarer

upload/voting system

Jeg står og skal bruge et upload system hvor et medlem max kan uploade et billede om måneden. derefter skal det være muligt for alle brugere at give en stemme på max et billede af de uploadede.
Det skal gerne fungere som på www.fotokritik.dk
man skal i de første 3 uger af en måned kunne uploade og den sidste måned stemme.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
26. januar 2003 - 20:33 #1
Og hvad er det du skal have hjælp til ??

//akj
Avatar billede lucas78 Nybegynder
26. januar 2003 - 23:09 #2
Jeg kunne godt tænke mig at der var en der kunne lave det system eller hvis der var en der kendte et sted hvor jeg kunne downloade et system magen til.

Det skal gerne virke lidt ligesom på www.fotokritik.dk under månedens tema
Avatar billede dk_akj Nybegynder
27. januar 2003 - 07:03 #3
Jeg kan hjælpe dig. Jeg vil ikke lave det.

//akj
Avatar billede keysersoze Guru
27. januar 2003 - 09:10 #4
jeg tror det bliver svært at finde det til download eller få en til at lave det gratis eller udelukkende for point :o/