Avatar billede pilotenaarhus Nybegynder
26. januar 2003 - 10:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Køb af software i USA

Hej Eksperter
Da jeg har en lille stribe af programmer, som jeg forventer at invistere i, har jeg overvejet at gøre det i kombination med en USA-tur!

F.eks. koster AutoCAD LT i DK 9.500 kr. + moms
I USA koster den 4.200 kr. + moms! Ergo kan besparelsen faktisk betale min tur!!!! Ligeledes er Adobe's programmer pakker også væsentligt billigere "derovre"!

Har I noget kendskab til om der skulle være nogle barriere, så som en form for landekode!

Kan jeg købe software i USA og installere det på en DK-PC?
Har i nogen erfaring med dette?
Der er jo et problem med f.eks. DVD!

Mvh.
Morten
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
26. januar 2003 - 11:40 #1
Jeg tror at det vil køre upåklageligt. Det eneste som du skal være opmærksom på, er at du nok kun kan få programmerne på Amerikansk. Hvis man kører med en Dansk versio af Windows og prøver at installere fremmmedsprogede programmer, kan det en sjælden gang imellem give noget bøvl.
Avatar billede pilotenaarhus Nybegynder
26. januar 2003 - 12:08 #2
Hej darkstar! Tak for indlægget!
Jeg kom til at gi' dig alle pointene med det samme! Jeg ville egentlig gerne have haft flere indlæg! Men jeg tror faktisk også som du si'r, at der ikke burde være flere nævneværdige problemer end det med sproget. Så længere er den vist ikke!!!