Avatar billede rabech Nybegynder
26. januar 2003 - 01:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bærbar slukker ikke!

Jeg har just installeret xp på en ASUS bærbar. og derefter slukker computeren ikke når jeg vælger "luk computer" dvs. den hænger bare i den blå lukke ned skærm. Det samme sker når jeg vil genstarte den. Jeg har hørt noget om en patch til xp vedrørende dette men kan intet finde derom, så HJÆÆÆÆÆLP mig!
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
26. januar 2003 - 01:45 #1
Nogle bærbare .. kører med noget standby systems værk.. der gør at der kan være problemer med genstart/lukning af computeren.. hvor den derefter går "død".. el. i standby... Prøv at installere alle de nye updates der er på ms's update side.. (de er gode at have inde alligevel).. hvis det ikke virker.. asus.com? el. deres DK support.. hvis det er noget der er med den specifikke maskine.. ved de helt sikkert hvordan det fixes.. (asus har en udemærket DK support)
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
03. februar 2003 - 10:33 #2
Noget nyt?
Avatar billede rabech Nybegynder
03. februar 2003 - 21:31 #3
Jeg har opdateret med SP1 + alt andet fra MS uden resultalt! Men er blevet tippet andetsteds fra om at jeg skal opdatere bios'en, det skulle løse problemet. Jeg vender tilbage med resultatet.
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
06. februar 2003 - 23:37 #4
Du skal passe meget på med bios.. Husk at hente en korrekt bios update.. og husk for gudsskyld.. at bruge den rigtige bios updater.. ellers kan det gå grueligt galt..