Avatar billede asger Nybegynder
07. august 1999 - 18:49 Der er 6 kommentarer

Skabelon til upload

Jeg håber dette er den rigtige kategori. Det jeg gerne vil have svar på er, hvilket program jeg skal scripte i for at lave en slags skabelon til mine kunder. Det er sådan at jeg sælger websites, men for ikke at mine kunder skal til at lære html, ville jeg gerne kunne lave skabeloner på de sider de køber, således at de kun behøver at udfylde den. Ligesom en hvilken som helst anden skabelon i et skrive program. Jeg har hørt nogle anbefaler FileMaker.

Mvh Asger
Avatar billede asger Nybegynder
07. august 1999 - 18:50 #1
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 20:11 #2
jeg tror at sådan noget koster penge
Avatar billede asger Nybegynder
07. august 1999 - 22:10 #3
Cybersen.... nææææh
det tror jeg nu ikke er så galt. Har nemlig hørt at andre bruger det, men ved ikke helt hvad de gør.

Desuden følger der jo en Web-Publisher med til FileMaker

Kan desværre ikke bruge dit svar til noget
Avatar billede chris Nybegynder
07. august 1999 - 22:41 #4
Selvom at andre bruger det kan det da godt koste penge......og forresten var det IKKE et svar CEsben kom med.....det var en kommentar.

mon ikke dit spørgsmål tilhører kategorien "ASP" ??...jeg tror at det er det dit lidt weird spørgsmål hendvender sig til ! :)

chris
Avatar billede asger Nybegynder
08. august 1999 - 10:00 #5
Tak for KOMMENTAREN chris :)

Men jeg kender en der bruger det på Mac og han siger det ikke er specielt dyrt. Men da jeg ikke kører MAc såååeh har jeg et problem.
Avatar billede bisse Nybegynder
09. oktober 2000 - 22:53 #6
Du burde kunne lave en skabelon i word og konvertere den direkte til HTML.
Det er nok ikke det bedste eksemplar men til dette formål kan det bruges.