Avatar billede zeiko Nybegynder
25. januar 2003 - 14:21 Der er 3 kommentarer

Strømforsygning sætter ud?

Jeg har det problem. At efter jeg havde skiftet køler på min strømforsygning. sætter den ud.. Altså 3-4 sek. efter den tændes stopper den alle blæsere og computeren. Dog lyser pæreren som sider i bundkortet. jeg har prøvet at sætte strømforsygningen til uden nogen køler på den. Den gjorde det samme... hvad kan problemet være........!

Hilsen Mikkel
Avatar billede skrewz Nybegynder
25. januar 2003 - 14:50 #1
Overophedning? Prøv at sætte den gamle blæser i?
Avatar billede petertorben Nybegynder
18. februar 2003 - 14:54 #2
Din strømforsyning har en såkaldt nødbremse når den bliver for varm. Der er en fornuftig grund til at strømforsyningen skal køles ellers brænder du den af.
Avatar billede skrewz Nybegynder
18. februar 2003 - 15:20 #3
Jeps, jeg lægger lige et svar og tager en del i kagen... :D