Avatar billede skipperen Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:51 Der er 9 kommentarer

Vejledning

Er det muligt at få en dansk vejleding,
som beskriver de muligheder der er i Flash
Avatar billede allandk Nybegynder
29. oktober 2000 - 22:02 #1
Du kan til dels læse dig frem i Tips & Tricks til Flash og Flash 4 - Illustreret hånbog. Begge fra forlaget Globe.

Ellers kan det anbefales at øve det engelske ved at trykke F1 i Flash. Der er nogle ret basale og vældig gode vejledninger.

ab :)
Avatar billede mmp Nybegynder
10. november 2000 - 10:22 #2
Er det en håndbog i Flash 5, du er ude efter?
http://www.macromedia.com ligger der nogle OK tutorials også - men altså på engelsk.
Avatar billede allandk Nybegynder
10. november 2000 - 10:28 #3
>>> mmp:

Jeg tror skipperen er gået i dørken. Han har endnu ikke godkendt mit svar fra d. 29.10.

ab :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2000 - 15:10 #4
/Allan

Jeg tror vi skal ud med hammeren og få alle muglige og umulige til at lukke allerede besvarede spørgsmål...
Avatar billede mmp Nybegynder
10. november 2000 - 19:00 #5
Jeg har allerede hentet hammeren  ;-)
Avatar billede gotcha Nybegynder
16. november 2000 - 14:46 #6
Foreløbig er der ikke nogen titler tilgængelige på dansk, men der udkommer et hæfte (forhåbentlig snart), der hedder Flash 5 - Tips og Tricks. Det er skrevet af Michael Bodekær Jensen og mig selv. Det kommer til at indeholde detaljerede beskrivelser af komplekse effekter. Se desuden et oprettet spørgsmål angående ønsker (er blevet accepteret) :o)
Avatar billede nokke Nybegynder
21. november 2000 - 15:20 #7
Der er små hjælpeopgaver i programmet, som kan hjælpe en ret udmærket, hvis man ikke kender noget til Flash...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 00:48 #8
luk så det spørgsmål
Avatar billede allandk Nybegynder
04. januar 2001 - 10:02 #9
Nemlig!