Avatar billede php_newbie Nybegynder
24. januar 2003 - 22:35 Der er 3 kommentarer

Dele en ISDN forb.

Hvordan kan jeg dele min ISDN forb. over et Lasat Speed II PnP modem ??
Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2003 - 22:38 #1
Med WinXP er der en indbygget mulighed for at dele din internetforbindelse!
Avatar billede torow Nybegynder
24. januar 2003 - 22:38 #2
Smide et netværks kabel ombag dit ISDN Modem! Andet er det ikke, logge på også ... ja, ligsom ved StofaNet! Så er det hopsa noget internet til dig =)
Avatar billede klausens Nybegynder
26. januar 2003 - 14:55 #3
Først finder du Tilbehør-Kommunikation og sp "Guiden Hjemmenetværk", derinde kan du vælge om du vil dele din printer, diskdrev og din internet forbindelse.
Jeg gjorde det med et 56kb modem, som sad i en computer med ME, den ordnede det hele selv. Så gik jeg indtil maskinen med XP, og valgt det samme punkt(Hedder måske noget andet), den fandt ud af at ME maskinen havde en delt forbindelse, og så virkede det bare af sig selv, men det kommer an på hvilken Windows du har!