Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 16:52 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Demo scene - Tjek den her

Fandt lige en sej demo (demo scene), som jeg syns i alle skal se.
Læg især mærke til hvor meget den her moppedreng fylder...
www.totaliorden.amok.dk/whaaat.exe
Avatar billede popsy Novice
24. januar 2003 - 17:17 #1
WOW!!!!
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 17:19 #2
heh, sagde jeg oz :)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
24. januar 2003 - 17:23 #3
Det er sq da utroligt at det kan lade sig gøre.
Det ser kanont godt ud og så fylder det mindre end 64kb.
RESPEKT
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
24. januar 2003 - 17:27 #4
Okay, det der, er så rimelig galt...!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2003 - 18:47 #5
Jeg gad godt kende til den komprimeringsalgoritme der har komprimeret en 3D version ned med 30.000 gange...
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 19:50 #6
Ja ... Jeg tror ikke ligefrem det er winrar de har pakket det i  :)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 22:01 #7
dang, ik flere ... ? Se kig look, den er fee
Avatar billede anarchy Nybegynder
24. januar 2003 - 22:56 #8
Bare et SPM til starteren af dette spm, har du fået lov af Farb-Rauch til at stæjle progget fra en side der ikke er deres?
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 23:04 #9
jeg gider ikke hente det så hvad er det? programm, billede, HVAD?
Avatar billede iknow.dk Nybegynder
25. januar 2003 - 23:55 #10
anarchy, du har vist ikke læst scroll texten til sidst... :P
Avatar billede pfp Nybegynder
27. januar 2003 - 20:16 #11
totaliorden -> Kan du ikke lige lægge filen online igen? Jeg vil gerne lige hente den...

Hvis ikke kan du så henvise til et andet sted jeg kan hente den.
Avatar billede anarchy Nybegynder
27. januar 2003 - 22:12 #12
iknow.dk >> Nej.

pfp >> Søg efter Farb-rauch på Google.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2003 - 22:16 #13
Der er ikke noget mystik ved filstørrelsen, da den kun udnytter effekter indbygget i DirectX.

Du kan derfor pakke enormt mange informationer som en simpel tekstfil, og det er det man har gjort.

anarchy> Begge resultater på google har noget med farve-og rygeproblemer i tyskland at gøre?
Avatar billede anarchy Nybegynder
27. januar 2003 - 23:34 #14
El_barto >> Så har jeg stavet forkert prøv variationer af navnet, det er en tysk demo gruppe der lavede programmet til TP2k eller TP2k1 kan ikke helt huske det, det var den der vandt 64K demo konkurencen, den er shrinkwrappet en del siden den er skrvet med Open_GL mener jeg.
Avatar billede anarchy Nybegynder
27. januar 2003 - 23:37 #15
http://www.farb-rausch.com/ der var den :) Stavede forkert.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. januar 2003 - 11:46 #16
el_barto interessant....

anarchy - "shrinkwrappet"???
Avatar billede anarchy Nybegynder
28. januar 2003 - 20:30 #17
Nikolajdu - Shrinkwrappet: Alle de forskellige dele kompirmeret sammen til en stor(eller lille) fil...Men bleh jeg ved ikke hvad jeg snakker om.