Avatar billede greeny Nybegynder
24. januar 2003 - 09:17 Der er 2 kommentarer

Knallert Problemer...

Jeg har en dejelig lille Honda Mini melody.. Den har kørt godt siden jeg fik den... men pludselig gik kileremen helt i.. Jeg satte en ny på.. Jeg kørte ca. 10km og det samme skete igen... Hvad kan fejlen være... og en kilerem er ikke helt billig skulle jeg hilse og sige...
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
24. januar 2003 - 09:27 #1
Hej.

Ved ikke lige så meget om sådan en men er det en scooter eller en knallert ???

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
24. januar 2003 - 09:42 #2
Okay, intet svar.

Men jeg kan da lige fortælle nogle muligheder det kunne være vis det er en scooter.

1) Din gearing er forkert det vil sige dit variomatic sæt har for mange omdrejninger forholds til hvad remmen er beregne til, muligheden er at skifte den ud med en racer rem.

2) Der var en fejl i den rem som du købte.

3) Der er en revne i enten vario eller koblingen. som så snitter remmen i stykker.

Prøv lige at beskrive hvordan remmen ser ud efter du har kørt med den.

Vh. Thomas Nielsen