Avatar billede j-hilding Nybegynder
23. januar 2003 - 23:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deling af pc med XP styresystem

Ved oprettelse af flere profiler i XP er det som bekendt muligt at konfigurere MS Outlook til at hente post fra forskellige servere - smart nok! - og så med sortering fordel dem i forskellige mapper....

SPM:

Hvordan kan jeg dele undermapperne i "indboksen" så de mapper der kommer fra fælles kontone kan læses af alle brugere, mens de private mapper kun kan læses af den enkelte profil???
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 23:50 #1
Opret en ny pst fil i Outlook og placer den i en mappe på computeren alle har adgang til.
Avatar billede logout Nybegynder
23. januar 2003 - 23:53 #2
Du skal oprette 'offentlige mapper', men jeg tror kun denne funktionalitet kan benyttes, hvis i bruger en exhange server
Avatar billede j-hilding Nybegynder
23. januar 2003 - 23:57 #3
Hvis du opretter ny mappe forslår den kun at ligge den i egen pst fil og ved alm. mappe deling forslår den en normal netdeling - altså med mails videre sendt mellem to pc'ere selvom det er samme computer...

Men hvis jeg kan få den til at acceptere en mappe externt den alm. indbakke så vil den kunne deles mellem brugere - jeg kan bare ikke finde den funktion, uden en exchange udvidelse
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 00:01 #4
Du skal klikke på Ny - knappen vælge Outlook datafil. Så er der frit slag.
Avatar billede j-hilding Nybegynder
24. januar 2003 - 00:18 #5
Tak for det !!!!! weeee det virker
Avatar billede Slettet bruger
24. januar 2003 - 00:21 #6
:)