Avatar billede stoltenborg Nybegynder
23. januar 2003 - 20:46 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mistet Partition med Partition Magic.

HJÆLP !!!

Jeg har prøvet at oprette en ny partition i en anden partition med PQ 8.0. Kender ikke programmet så godt. Under arbejdet, genstartede min maskine, og nu er partitionen "invalid". Er mit data mistet ??
Hvad kan/skal jeg gøre ??

//Jan
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. januar 2003 - 20:51 #1
Der er muligvis nogen herinde der har en bedre løsning, men hvis du blir desperat:
http://www.krogh-hansen.dk/diskrecovery/

eller recovery fra http://www.ontrack.com/

Formater dynen og find dine data med ovenstående. (Det er et sats, ja - jeg har ikke selv prøvet dem, men jeg har dog hørt om nogle stykker der siger det virker)
Avatar billede strarup Nybegynder
23. januar 2003 - 20:56 #2
Hej Stoltenborg,

du ka' evt. prøve dette gratis program... "PC INSPECTOR - File Recovery"... -->
http://www.pcinspector.de/file_recovery/DK/welcome.htm
det er ikke sikkert det ka' genskabe selve partitionen, men den ka' mere eller mindre genskabe data'erne der har været der... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
23. januar 2003 - 21:15 #3
Puhaaaaa.

Det hjalp med det første prog som metal_hansen foreslog. Jeg vil dog gerne give lidt p. til strarup for et godt freeware program. Måske det kan bruges senere.... Havde tænkt på 45 til metal_hansen og 15 til strarup.
Håber det er ok med jer begge - og 1000 tak for hjælpen.

P.S. : strarup, smidder du lige et svar...

//Jan
Avatar billede strarup Nybegynder
23. januar 2003 - 21:45 #4
Hej Jan,

det er helt OK... jeg ka' godt smide et svar... men ellers ka' du bare gi' alle pointene til Metal_Hansen, jeg behøver ikke at få nogen... :-)

det vigtigste er da du har fået løst dit problem... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
23. januar 2003 - 22:02 #5
Så gør jeg det sådan. Takker til begge 2.

//Jan