Avatar billede tnielsen Nybegynder
23. januar 2003 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vis kilde

Min IE vil ikke vise kildekoden for websider, med mindre de ligger på min HD. Jeg har prøvet at geninstallere IE, men det hjælper ikke.
Forslag?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. januar 2003 - 17:59 #1
tøm mappen "Temporary Internet Files", eller en tilsvarende..!
Avatar billede anba Mester
23. januar 2003 - 18:00 #2
Jeg har haft samme problem - jeg mener at jeg løste problemt ved at slette alle Temporary Internet-files !
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. januar 2003 - 18:01 #3
uhh.. jeg føler mig hurtig idag ;)
måske samme problem som her.. http://www.eksperten.dk/spm/298905
Avatar billede soulmand Nybegynder
23. januar 2003 - 18:11 #4
Avatar billede nicklasb Nybegynder
23. januar 2003 - 18:20 #5
soulmand-> Undskyld jeg sprøger?? Men er det ikke NØDAGTIG den samme løsning som den jeg kom med?? Eller har jeg bare overset et eller andet??
Hvis det er, behøver du altså ikke svare på et spørgsmål, der allerede at lagt svar i.. og da især ikke hvis du ikke har nogen rettelser eller ligende.. Spørgsmålene bliver bare lange, og ubruglige at læse, hvis der står det samme over det hele..
Avatar billede soulmand Nybegynder
24. januar 2003 - 13:06 #6
nicklasb>Nej, det vil jeg ikke give dig ret i - jeg tilføjede linket som svar eftersom, anvisningen deri er mere udførlig og knap så 'sidetracket'.

Du har ret i at du har angivet løsningen her øverst på siden, men jeg gav link til en mere udførlig beskrivelse - så er det vel op til spørgerens bedømmelse - og iøvrigt giver flere svar tit en bredere forståelse - det kan der da ikke være noget galt i.
Mon det er pointene du 'er bange for' at skulle dele med andre - såh?
tnielsen> - spring bare mig over når du lukker
Avatar billede nicklasb Nybegynder
24. januar 2003 - 16:50 #7
nææ.. er forsinvis lige glad med pointene.. Og så vidt jeg kan se, har jeg vist heller ikke brokket mig over dem nogle stedet??
Men jeg kan så heller ikke, blive enig i det med de flere (ens) løsninger.. Syntes det står meget tydeligt i de to første svar..
(og hvis du kigger efter har jeg såmendt heller ikke brokket mig over at abangsgaard har svaret.. Men når du så kommer så langt tid efter, syntes jeg det er lidt skummelt.. Det er måske dig der er ude efter point?? Hmm..
Jeg kan nu kun se at det skulle forvirre mere at der kommer endnu et svar.. Jeg ville i hvert falde kun blive mere forvirret.. og derfor jeg kommenterede dit svar..