Avatar billede j-hilding Nybegynder
23. januar 2003 - 16:32 Der er 6 kommentarer

Iconerne der forsvandtt

Efter min kone har spillet en del DXball fra en 100 spils cd mit WP kokset.

Ved opstart er iconerne til HP printer softwear, Norton SystemWorks, MS outlook og Windows Commander forsvundet fra skrivebordet og fra den venstre side i Start menuen, men ikke i mappen programmer - teksten til iconerne er der endnu, men altså ikke selve iconerne.

Jeg har indtil nu lavet en total scandisk samt en geninstalation (rep) af XP.

Hvordan får jeg dem frem?
Avatar billede sthen Nybegynder
23. januar 2003 - 16:35 #1
Kan du ikke lave en systemgendannelse ???
Avatar billede biks Nybegynder
23. januar 2003 - 16:39 #2
Gå ind i programmer og find de programmer det drejer sig om. Træk så ikonerne (f.ex. outlook.exe) ud på skrivebordet, så laver den en genvej.

Det samme kan gøres med startmenuen.
Avatar billede biks Nybegynder
23. januar 2003 - 16:40 #3
... Altså slet de gamle genveje som imme ser ordentlige ud først...
Avatar billede j-hilding Nybegynder
23. januar 2003 - 16:51 #4
Begge dele er gjort, desvære uden held.

Ved oprettelse af en ny bruger profil, kommer iconerne også frem det er kun i den profil jeg har som standart.

Kan hele profilen med indstillinger kopieres over i en anden bruger profil ???
Avatar billede darkstyler Nybegynder
23. januar 2003 - 16:58 #5
Godt spørgsmål... DXball kan ikke kun skade pc'ere med XP... Min gamle maskine med win 95 gik også ned på grund af det satans ping pong-lignende spil...
Surt show. For mig var der ikke noget at gøre! Jeg ved ik' med dig...
Godt råd: Hold dig og din kone fra det spil selvom det er fedt;-)
Avatar billede senik4u Nybegynder
24. januar 2003 - 01:03 #6
Du kan prøve at højreklikke på teksterne og trække ned til egenskaber og derefter på knappen Find placering -> og  Dobbeltklik -> så skulle den være der men det tager tid
Regards
Jan