Avatar billede carstengp Nybegynder
23. januar 2003 - 15:43 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Et godt program til flash...

Et godt program til en nybegynder? - Gerne shareware - noget der kan prøves før det købes.

Eneste kriterie, at det kan oprette og redigere flash.
Avatar billede criterius.dk Nybegynder
23. januar 2003 - 15:45 #1
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2003 - 15:46 #2
Du kunne prøve LiveMotion. Det er ganske simpel hvis du er peljer at bruge adobe produkter (photoshop, illustrator, aftereffect osv. )  Det kan sådan set det samme som flash fra macromedia, men har den fordel den arbejder godt sammen med adobe programmer.
www.adobe.com der kan du finde en trial samt tutorials til programmet.
Avatar billede n!nja Nybegynder
23. januar 2003 - 16:10 #3
Discreet er også kommet med et prog. der hedder Plasma - kan også lave 3D...
Avatar billede n!nja Nybegynder
23. januar 2003 - 16:11 #4
Avatar billede carstengp Nybegynder
23. januar 2003 - 16:11 #5
Findes der andre?
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. januar 2003 - 16:21 #6
næh tror jeg ikke. Det skulle lige være corel der har lavet et, men hvem bruger corel produkter ;)  www.corel.com  måske du er heldig
Avatar billede barklund Nybegynder
23. januar 2003 - 16:25 #7
"There can be only one..."

Macromedia Flash!

"One program to rule them all"

Okay, seriøst... Kun i Macromedia Flash kan ud udnytte flash til dets fulde potentiale... Lave du grafik og lignende, så er de andre måske udmærket, men skal du lave en applikation og ikke bare en "film", så skal du bruge flash!
Avatar billede mat Nybegynder
23. januar 2003 - 17:16 #8
bow down in awe for the allmighty macromedia flash :)
Avatar billede carstengp Nybegynder
23. januar 2003 - 18:48 #9
Tak for hjælpen!