Avatar billede slarp Nybegynder
23. januar 2003 - 15:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

min egen skrift type

Hej eksperter.
jeg ville høre om det er muligt at lave sin egen skrift type. måske ved at skanne sin egen håndskrift ind og så bruge et bruge et bestemt program til at gøre det til en skrift type man kan bruge i eksempelt vis words, hvad ved jeg!

på forhånd tak
Slarp
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 15:34 #1
du kunne jo bruge søgemaskinen, da der har været oprettet masser af samme slags spørgsmål før i tiden..
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. januar 2003 - 15:43 #2
Det kan du godt, du kan bruge det lille program der hedder Font Creator 3.0 det er vist gratis eller shareware og kan sikkert findes på www.download.com eller tucows
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
23. januar 2003 - 15:46 #3
Font Creator er kun shareware, men et godt program til det du efterlyser.
Men er vist ikke det kan findes på download.com o. lign. mere. Men det kan i hvert fald findes på http://www.high-logic.com/
Avatar billede nicofrench Nybegynder
23. januar 2003 - 15:47 #4
Du kan bruge Fontographer fra Macromedia.
http://www.macromedia.com/software/fontographer/

ellers er der Fontlab, hvor du også bruger Photoshop
http://www.pyrus.com/html/sf_photoshop.html
Avatar billede nicofrench Nybegynder
23. januar 2003 - 15:55 #5
Den var underlig?
-du afviser et præcist svar -men godtager et svar som minder om det samme som "prøv at søge på Google..."
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
23. januar 2003 - 16:12 #6
--> bufferzone's svar var egentlig ikke det samme som prøv at søge på google, men derimod en pæn henvisning til et bestemt program, nemli' font creator!