Avatar billede 49152 Nybegynder
23. januar 2003 - 15:05 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Kabinet blæser.

Min kabinet blæser larmer rimeligt meget. Jeg tænkte på om man ikke bare kan kappe ledningen til den, er den overhovedet nødvendig. Der var ingen kabinet blæser i min gamle computer, og der er jo stadig blæser på strømforsyning og cpu.

Og kabinetet er helt vildt stort så man skulle mene at det godt kunne lufte lidt derinde alligevel.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 15:09 #1
Du kan bare tage stikket fra. Når du har kørt et stykke tid, vil jeg anbefale dig, at tjekke CPU temperatur.
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 15:13 #2
din gamle computer var måske ikke særlig hurtig og havde ikke brug for en kabinet køler... Tjek hellere temperaturen på den inden du piller kabinetkøleren ud... Jeg har lige taget min ud selv :) og den var ikke nødvendig på min xp 1700+ jeg har så også lige købt en ny cpu køler.... Silent Twin.. (Lækker køler)
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
23. januar 2003 - 16:05 #3
ja, hvis du dropper blæseren så husk at checke hvor meget varmere dit kabinet bliver inden i.
en af mine venner sænkede temperaturen i sit kabinet med næsten 15 grader bare med en enkelt 80 mm blæser.
Avatar billede 49152 Nybegynder
23. januar 2003 - 22:05 #4
Desværre er der ikke noget stik at tage ud, men jeg klipper ledningen over. Så kan jeg jo bare svejse den sammen igen hvis det bliver nødvendigt. Hvis computeren brænder sammen skriver jeg lige, så må i skilinge sammen til en nye :).

VH
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
24. januar 2003 - 08:18 #5
:-)
Avatar billede 49152 Nybegynder
24. januar 2003 - 14:51 #6
Nu købte jeg alligevel en nye blæser til 149 kr. Den siger ikke en lyd overhovdet.