Avatar billede troldmanden Nybegynder
23. januar 2003 - 14:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Access 2000 wrkgroup file ldb.

Da jeg tit har nedbrud på en database håbede jeg at jeg kunne få hjælp af ldb filen.
Denne fil kan jo let åbnes med word pad.
Jeg har set at den samme bruger står 2 steder på samme maskine i ldb filen efter databasen har været brudt ned.
Hvorfor sker dette?

Hvilke brugeroplysninger viser denne fil helt nødagtigt når databasen er brudt ned ?
Er det de pågældende der var på databasen da den gik ned ?

Har det betydning at workgroup filen stadig ligger i Access 97 format, mens resten af databasen køre Access 2000 ? (Vi er tilslutet via en Runtime 2000 og programmet er udviklet på grundlag af Runtime 2000)
Avatar billede sjap Praktikant
23. januar 2003 - 21:26 #1
Du kan finde en forklaring på ldb filer på

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;208778

Måske kan det hjælpe dig lidt.

//jap
Avatar billede sjap Praktikant
23. januar 2003 - 21:31 #2
Er der noget problem i at konvertere workgroup filen til A2000. Jeg ved ikke om det betyder noget som helst, men når man har den slags problemer, som du har, er man ofte nødt til at prøve lidt af hvert. :-)
Avatar billede sjap Praktikant
28. april 2003 - 14:34 #3
Synes du ikke du skulle få gjort noget ved det her spørgsmål - få det kommenteret eller få det lukket?
Avatar billede troldmanden Nybegynder
14. august 2003 - 22:35 #4
undskyld men jeg har ikke været herinde et stykke tid. Jeg kan vist ikke give dig point, medmindre du har oprettet et svar. Du har kun kommenteret på mit spørgsmål. Eller har jeg overset noget?
Avatar billede sjap Praktikant
14. august 2003 - 23:17 #5
Jamen, det har da ret i ;-)

Har du fået de oplysninger du søgte?
Avatar billede troldmanden Nybegynder
14. august 2003 - 23:29 #6
ja, det hjalp lidt på forviringen.