Avatar billede martin100 Nybegynder
23. januar 2003 - 13:40 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

PWS på windows xp

Hvordan installerer jeg personal webserver på windows xp?
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2003 - 13:46 #1
det kan du ikke.... kig i stedet her;

http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion2.asp
Avatar billede martin100 Nybegynder
23. januar 2003 - 13:52 #2
hmmm....når jeg smider windows xp pro i, så er der intet der hedder iil, når jeg går ind for at installere components??

why? hvad gør man så?
Avatar billede cycojugi Nybegynder
23. januar 2003 - 13:57 #3
Man skal ikke bruge PWS men IIS som du først installerer undet tilføj / fjern ...

Efter du har installeret det styrer du det fra mappen Administration under kontrolpanelet....
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2003 - 13:58 #4
er du 100% sikker på at det er en original xp pro? man har nemlig kunnet downloade nogle modificerede "pro" versioner på nettet hvor bl.a. iis ikke var med
Avatar billede martin100 Nybegynder
23. januar 2003 - 14:01 #5
nej ik sikker på den er ægte?
hvordan gør man så?
Avatar billede keysersoze Guru
23. januar 2003 - 14:06 #6
hvis det "kun" er en home version skal du følge guiden på samme link men bare kig på home-versionen...

og er den ikke original, så kig en tur forbi din software handler - han kan hjælpe dig til at få den rigtige cd med alt på
Avatar billede martin100 Nybegynder
23. januar 2003 - 14:20 #7
okay...jeg prøver at tage en tur forbi vesterbrogade og høre om hvad der er galt!!
Avatar billede keysersoze Guru
28. januar 2003 - 19:51 #8
???