Avatar billede cyrez Nybegynder
23. januar 2003 - 13:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

import

Sidder og er ved at lave noget asp hvor jeg skal importe noget andet asp.

Er der en funktion i asp til at importere andre asp sider?

Isteder for <!-- include file="" -->
Avatar billede kentoix Nybegynder
23. januar 2003 - 13:05 #1
Ikke så vidt jeg ved ... prøv at finde noget om SSI (Server Side Include) som det vel egentligt jo er ...
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
23. januar 2003 - 13:07 #2
Server.Execute("din.asp")
Avatar billede cyrez Nybegynder
23. januar 2003 - 13:23 #3
Virker ikke helt, har prøvet at Server.execute("asp.asp") men de variabler som jeg har til at ligge i den asp fil bliver slettet igen så jeg kan ikke skrive den ud længere nede på min side :(
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
23. januar 2003 - 13:53 #4
nej det er korrekt, sådan virker det ikke, så skal du bruge include i stedet