Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 11:55 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

De smadrede min computer :(

Hej eksperter.
Jeg har lige købt et par 3D briller fra http://www.edimensional.com/ jeg troede faktisk det var briller med skærmen lige op foran dig. (altså i selve brillen) Det er det ikke. Det er det billigste lort jeg nogensinde har set: 86$. Da jeg installeret dem for 5 min siden. Lavede den min bedste computer om til 4bit. Og jeg kan ikke ændre på det. Jeg har fjernet deres shit igen men computeren er stadig fucket. Man kan få sine penge tilbage hvis man ikke er tilfreds med produktet. Men hvis ikke i eksperter kan hjælpe mig kan de sku også få lov il at give mig en ny computer... HVAD SKAL JEG GØRE?
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 12:00 #1
Jeg går ud fra at du snakker om 4bit på skærm opløsningen.
Jeg var ude for noget ligende for ikke lang tid siden, dog ikke med 3D briller.
Men en løsning er at installere dine grafikkorts drivere igen. Det virkede for mig.
Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 12:07 #2
Kan jeg ikke bede om linket til den nyeste gforce 4 driver ? til XP
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 12:10 #3
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 12:11 #4
Du skal huske at afinstallere evt. gammel nvidia driver før, du installerer den nye.
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 12:18 #5
evt også driverne til dine 3D briller :)
Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 12:18 #6
how?

Og hvad skal jeg gøre ved ED?
De har et sted hvor man skal skrive sit nummer og navn så ringer de en op med det samme. Der står hele EU men danmark er ikke med...
Hvad skal man trykke foran for at ringe til USA?
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 12:21 #7
+001 for USA.

Men jeg vil forslå et lang i nærheden. De kan måske henvise til en evt dansk distrubitør, det kan hjælpe dig.
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 12:21 #8
how?: Et godt start sted er control panel, add remove programs ;o)
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 12:21 #9
00+1+områdenr.
Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 12:23 #10
stefanlarsen: Men fjerner det drivere ?

Det tætteste er England men de har intet nummer...
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 12:25 #11
Ja, det skulle gerne fjerne de drivere der er inde. Jeg tror at det er vigtigst at få fjernet driverne til 3D-briller først. og så smide de nye nvidia driver oveni. det tror jeg kan fikse det.
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 12:28 #12
Du kan også prøve i enhedshåndtering-fjern grafikkort og skærm-genstart systemet, se om ikke det installerer de originale drivere igen.
Hvis du kører med XP, kan du bruge gendannelsessystemet.
Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 12:29 #13
gendannelsessystemet lyder godt.. How ?
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 12:48 #14
Du skal lige huske, at datoen skal være fra før, du indstallerede brillerne.
Avatar billede free_help Nybegynder
23. januar 2003 - 13:24 #15
hvilket er 5 min side...

"Hvis du kører med XP, kan du bruge gendannelsessystemet.".. How !?
Avatar billede stefanlarsen Nybegynder
23. januar 2003 - 13:49 #16
Du booter. Trykket F8 får ind i save mode og når du så kommer ind vil den guide dig igennem system restore hvor du kan vælge en dato/tidspunkt at gå tilbage til.
Avatar billede peet-49 Novice
23. januar 2003 - 13:51 #17
En lidt bøvlet vej. Tryk på start-programmer-tilbehør-systenværktøjer-gendannelsessystem-genga systemet til et tidligere tidspunkt.
Avatar billede free_help Nybegynder
25. februar 2003 - 10:11 #18
lukker