Avatar billede musicboy Nybegynder
23. januar 2003 - 11:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Shockwave city-chat

Jeg besøgte engang en hjemmeside, lavet af en række unge fra USA eller england (tror jeg nok det var), for et ungdoms-magasin.
Chatten var lavet i shockwave, og var opbygget som en by, man ser for oven, og så styrer man sin karakter rundt i byen og snakker med folk, besøger huse, rådhuset, ungdoms-cafeen osv. osv.
Men nu kan jeg ikke huske hvad hjemmesidne hed - nogen der kan give mig et hint?
Avatar billede musicboy Nybegynder
24. januar 2003 - 13:21 #1
Tænkte jeg nok :)
Avatar billede steffan90 Nybegynder
01. februar 2006 - 15:08 #2
habbohotel.com ?