Avatar billede prebencharlie Nybegynder
23. januar 2003 - 10:44 Der er 3 kommentarer

WIN 98 kan ikke finde domain

Hej Problemet er at jeg har sat en klient med win 98 på en win 2000 server. Bruger skal så ændre password i win 98 for at komme på domænet. Hvis bruger ændre passwordet kan win 98 ikke finde Domænecontrolleren
Avatar billede ebe Praktikant
23. januar 2003 - 12:51 #1
jeg har lige afprøvet det hos mig selv, jeg har samme problem. hvis brugeren skal skifte password ved første logon, går den galt. Jeg kører bare med password som ikke udløber, det går fint.
Avatar billede serverservice Praktikant
22. februar 2003 - 23:41 #2
JA password ændring slår ikke igennem på domain i w98 fra en klient. bl.a.- fordi den ikke har AD. Du skal så ændre det på serveren også.
Avatar billede serverservice Praktikant
26. april 2003 - 22:32 #3
Jamen altså DU SKAL lave denne ændring fra serveren på brugerens account. Det kan IKKE lade sig gøre fra en remote pc med w98.
Altså hvis du vil ændre en brugers password når han logger på dit domain skal du gøre det på pcén og på serveren - surt ,men sandt...
Hvad er det nu lige w98 ikke understøtter 100% ? = AD.