Avatar billede dopejm Nybegynder
23. januar 2003 - 08:36 Der er 4 kommentarer

Toshiba Sattelite Pro 4200 series

Jeg har fået tilbudt at købe en Toshiba Sattelite Pro 4200. Har nogen erfaring med denne computer og hvad skal den koste...brugt altså!
Indhold: 550 mHz Celeron, 320 mb ram, 6 gb HD, internt v.90 modem, CD-rom/DVD-drev og standard lydkort.
Jeg har fået den tilbudt til 6000,- Er det en go pris??
Tak for hjælpen... mvh... Jesper
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. januar 2003 - 08:42 #1
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. januar 2003 - 09:26 #2
jeg vil umiddelbart sige til dig..... sælg.... for guds skyld sælg... det er en rimelig ok pris... vil jeg sige...
Avatar billede cholm Nybegynder
23. januar 2003 - 09:54 #3
morten leth >>> Hvis han skal sælge den, kræver det jo nok lige at han køber den først...:-)

"Jeg har fået tilbudt at købe en Toshiba..."

/cholm
Avatar billede dopejm Nybegynder
23. januar 2003 - 13:39 #4
Så vil det dermed sige at prisen ligger et godt stykke i overkanten af hvad den er værd!?... Anyway...andre jeg har snakket med vurderer den til mellem 3 og 4 kilo! Lyder det langt ud i jeres ører????