Avatar billede mobz15 Nybegynder
22. januar 2003 - 20:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

skal bruge et flash banner

Hej....

jeg har en hjemmeside hvor jeg gerne vil ha lavet et flash banner, men jeg kan ikke finde ud af det!

så mon der er en der vil lave et til mig

www.dvdrip.dk det skal være det den
Avatar billede flashers Nybegynder
22. januar 2003 - 23:10 #1
og hvad skal der ca være på det banner + størrelse og alt det der, skriv lidt mere og så skal jeg nok lige bikse noget smart
Avatar billede mobz15 Nybegynder
23. januar 2003 - 15:40 #2
468 x 60 der skal stå noget med "Lære at Rippe en DVD" ellers noget i den retning
Avatar billede doodoo Novice
24. januar 2003 - 15:23 #3
Mail mig så finder vi ud af det... :)
Avatar billede Kengun Praktikant
24. januar 2003 - 17:52 #4
Pssst! Ifølge Ekspertens regler skal alt skal være tilgjengelig (kunne sees) for alle Ekspertens brugere. Det er ikke tillatt å komunisere via email og så benytte Eksperten points. Kanskje du skulle lese reglerne?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
24. januar 2003 - 17:53 #5
Heh, mangler du flere? :)
Avatar billede mobz15 Nybegynder
24. januar 2003 - 19:42 #6
hehe nej...