Avatar billede ponyboye Nybegynder
22. januar 2003 - 18:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

komplet website system

Jeg er ved at lave en hjemmeside med højtider. Til står jeg og mangler en database med admin del til til at holde styr på mine sider.
Min hjemmeside er bygget sådanne op at der kun er en side og det er for siden, alt andet skal køre i database og vises i en iframe.
Brugerne skal kunne vælge en højtid ud fra en menu og Derefter skal der komme en menu frem der passer til højtiden og ud fra den kan de vælge og fx. ville se jule sange eller pynt. database systemet skal have en admin  del med oprette side, slette side, Indsætte kategorier. systemet skal selv lave et link i menuen der får den til at hente oplysningerne.
I admin skal man kunne indsætte tekst og billeder på Siden. Foruden sider skal systemet/databasen indeholde nyhedes system, mailling liste, postkort system, kalender med link til højtider og tekst, forumlar til kontakt og Banner system på siderne og en søge maskine.

Så er det jeg spørger, hvad ville det korste at få lavet sådanne noget sort/hvidt? og hvem kan lave det og hvor lang tid ville det tage at lave?
Avatar billede a1a1 Novice
22. januar 2003 - 19:24 #1
pris:
sort fra et par tusinde
hvidt fra 20.000
begge dele kommer jo an på hvor store krav du stiller til koden, opbygnig, hvormeget materiale du selv leverer (layout, kravspecifikation osv).

tid:
fra en uge, komme også an på hvad der er leveret

hvem:
mig, og mange andre sikkert men du skal ikke regne med den billige pris :o)
Avatar billede jinxit Nybegynder
22. januar 2003 - 19:33 #2
Hvis du sender mig en kravspecifikation mv. vil jeg godt sende dig et uforpligtende tilbud.

Erik K. Aarslew-Jensen
Email: erik@irole.dk
Avatar billede webben Nybegynder
22. januar 2003 - 19:43 #3
jeg er da også lige med på en kravspecifikation, men 20000 hvidt, det er lidt i underkanten, af midt første indtryk. Men send kravene til mig, så kan jeg da se på det...

thomas@eurowave.dk
Avatar billede ponyboye Nybegynder
22. januar 2003 - 21:26 #4
Jeg kan lige så godt sige at 20.000 kr er alt for meget for sådanne et system, pris side lægger under 2000 kr for dette og det er højt sat.

Systemet behøves ikke at være bygget op fra grunden af. Det der er vigtigt er at nyhedes system, mailling liste, postkort system, kalender, forumlar til kontakt, Banner system og søge maskine har en og samme admin.
Det er okay hvis ting fra nettet bruges, så det bare bliver flettet sammen og der bliver lavet en fælles admin del.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
22. januar 2003 - 21:36 #5
hvis i ville have en kravspecifikation kan jeg sende en, men skriv lige hvis i ville have en endnu. Jeg ville helst have at det bliver lavet sort....På forhånd tak
Avatar billede jinxit Nybegynder
22. januar 2003 - 22:00 #6
Der er meget meget mere end 10-15 timers arbejde i det du foreslår...

Så jeg takker pænt nej tak til den takst :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2003 - 09:37 #7
ponyboye - Det er tilladt at søge arbejdskraft til opgaver via eksperten, men men men at opfordre direkte til sort arbejde er ifølge loven ikke tilladt og altså ej heller på eksperten.

Og skal jeg lige kommentere det system du søger efter, så er 2.000 ganske få penge for noget der vil tage dage at lave.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede hede99 Nybegynder
02. februar 2003 - 21:38 #8
Hej
Jeg har et CMS system, som du evt. ville kunne bruge....
Avatar billede ponyboye Nybegynder
26. februar 2003 - 00:31 #9
luk