Avatar billede niox Nybegynder
22. januar 2003 - 17:59 Der er 3 kommentarer

Hvordan fjerner eller nedsætter jeg den ? BredBånd

Ja, jeg har lige fået installeret TDC Bredbånd.
Da jeg installerede det, installerede den også noget Firewall. Nu er problemmet at jeg ikke kan sende nogle filer, da "internet forbindelsen er blokkeret".

Hvad kan ejg gøre ?
SKAL kan sende filer.

Imorgen får jeg også Router, og hvad sker der så ?
Avatar billede sandvej Nybegynder
23. januar 2003 - 10:23 #1
Hvilken firewall er der tale om?
Avatar billede niox Nybegynder
24. januar 2003 - 00:50 #2
En fra D-Link DI-604 routeren
Avatar billede roxydk Nybegynder
28. januar 2003 - 18:14 #3
Hvilken slags firewall har du fået installeret? Firewall vis software eller hardware?
Hvilket program bruger du til at sende filer med? Er vigtigt at vide i tilfælde af at du skal have åbnet nogle porte til din router.