Avatar billede mike_t Nybegynder
29. oktober 2000 - 10:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

send til fax

Hejsa

KAn jeg lave en Formular på min hjemmeside, hvor svaret i stedet for at blive sendt til en e-mail, kan sendes til et fax-nummer. Er det nogen kode der skal til eller er det en opsætning på min e-mailserver jeg skal se på.
Avatar billede enlize Nybegynder
29. oktober 2000 - 10:53 #1
Lytter med :)
Avatar billede halnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:07 #2
Det er opsætning af server der skal til!!
Det kan ikke laves med kode alene!!

Og det er IKKE nemt!!

- Anders
Avatar billede mjl Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:34 #3
Der findes sevices rundt om på nettet, der har denne funktion, så måske kan du finde noget på denne måde! Jeg kan desværre ikke gi\' dig nogle adresser, på nuværende, men hvis jeg lige støder på det, vender jeg tilbage.
Jeg ved, at man via ASP/PHP kan lave en SMS-funktion, så mon ikke man også kan lave den der FAX-ting på samme måde!
Avatar billede halnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:39 #4
Nej!

- Anders
Avatar billede getalife Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:47 #5
Der findes så vidt jeg ved kun en der udbyder sådan en service her i danmark.

http://www.viborgnet.dk

/Getalife
Avatar billede getalife Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:47 #6
Avatar billede snedled Nybegynder
07. november 2000 - 01:12 #7
Hos både PIL (www.pil.dk) og Digiweb (www.digiweb.dk) tilbydes fax2mail.

Dette betyder at formularen sendes til en e-mailadresse som sender den videre til din fax.

/snedled
Avatar billede snedled Nybegynder
28. november 2000 - 17:42 #8
hmmm... ærgeligt...
Avatar billede getalife Nybegynder
29. november 2000 - 09:28 #9
Tjaeh.. en begrundelse ville være okay :o)
Avatar billede mike_t Nybegynder
29. november 2000 - 17:01 #10
Begrundelse? Ja ok. Jeg var ude på viborg for at checke og ja jeg får lige netop det problem jeg havde løst her. Jeg ville gerne have haft opsætningen på serveren, men jeg er godt tilfreds
Avatar billede snedled Nybegynder
29. november 2000 - 17:26 #11
Mike, jeg vil lige sige til dig - hvis det ikke er for sent - at jeg desværre ikke kan anbefale Vinorgnet. Jeg havde mange problemer med dem sidste år, - desværre af de alvorlige økonomiske slags.
Så - som jeg skrev vil jeg gerne anbefale www.digiweb.dk, da de er flinke, servicemindede og leverer hvad de lover.

/snedled
Avatar billede mike_t Nybegynder
29. november 2000 - 19:34 #12
ok tak skal du have. Nej det er ikke for sent
Avatar billede snedled Nybegynder
29. november 2000 - 19:37 #13
selv tak
Avatar billede getalife Nybegynder
29. november 2000 - 22:03 #14