Avatar billede Jacob A Nybegynder
22. januar 2003 - 15:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Fortæl mig lige hvad I mener

Jeg har lige leget med postnuke, til mit eget site.

Gi' mig jeres uforbeholdne mening.

nå ja linket er http://jacobandersen.dk
Avatar billede morten_leth Nybegynder
22. januar 2003 - 15:27 #1
1: den er rimelig behagelig at se på...
2: afstemningen er der et eller andet i vejen med de der bjælker der skulle komme op kan ikke ses tydeligt.
3: menupunktet news fungere ikke....
4: toppics fungere ikke...
5: men ellers synes jeg den ser fed ud.... hvis du bare lige får rettet det der... så jeg håber ikke den er færdig...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
22. januar 2003 - 15:28 #2
min fejl.... jeg var lige hurtig nok de der bjælker fungere fint
Avatar billede hono Nybegynder
22. januar 2003 - 17:23 #3
En ande font ville gøre underværker. Tag f.eks. verdana str. 10pt! Ellers rigtig lækkert.

Hono
Avatar billede hono Nybegynder
22. januar 2003 - 17:25 #4
nåå, hov, nu er det pludselig´en anden font!! Før var det times new roman. Jeg tror det var style sheetet der ikke blev indlæst ordentligt i første omgang, det sker en gang i mellem. Bare se bort fra min kommentar vedr. fonten!
Avatar billede fcs Novice
22. januar 2003 - 19:16 #5
Hej Jacob.

Rigtigt lækkert site du har fået lavet der. Gode farver, meget roligt. Dog synes jeg at dine billeder (de meget brune) er så "varme" i farverne, at de er lidt for meget i kontrast til de ellers ret cool farver på resten af siden. Derudover synes jeg at det er lidt underligt at dit cv er i pdf-format. Kan du ikke lave det i html og så lade folk downloade pdf-versionen hvis de vil hente den?

Jeg synes at dine små billeder er meget flotte (dem på "topics"-siden). Er det nogen du selv har lavet eller har du fundet dem et sted?

Lækkert overall feel og god balance. Behageligt at læse. 10@13 i karakter

Hygge

FCS
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
23. januar 2003 - 09:27 #6
(1) Enig i at den er meget behageligt at se på, det er nogle venlige farver du har brugt og de spiller godt sammen

(2) Synes måske lidt at topbanneret falder lidt væk fra resten af designet.

(3) Man kan lige skimte at der står et eller andet ude i venstre side, men hvad det er kan jeg ikke læse. Enten skal du fjerne det eller lave det så man kan læse det

(4) Synes at "Up and running again" fylder lidt formeget på siden. Og så synes jeg du skal skrive lidt tydeligere hvad du vil formidle med siden. Hvad kan jeg som bruger, bruge den til.

(5) Så vidt jeg kan se, er news og home den samme side. I forlængelse af punkt 4, synes jeg du skal lave en home-side hvor du laver en lille velkomst tekst. Og så synes jeg du skal lave den i størrelse med Guestbook siden, så der ikke bliver noget scroll.

(6) Karakter: 9@13

(6) En fin menu, der er meget nem at bruge
Avatar billede Jacob A Nybegynder
24. januar 2003 - 00:05 #7
Hej Morten, hono, fcs og Jakob.

Tak for tilbagemeldingerne. Jeg vil gøre noget ved det i den kommende tid og bruge de fleste af de tips I har givet.

9 og 10 synes jeg selv er lidt i overkanten - jeg mener det ikke er helt fair, jeg har ikke lavet særligt meget selvstændigt på siden :-)
Hvis I ikke kender Postnuke (www.postnuke.com), så kan jeg varmt anbefale det, hvis I skal have banket et site op hurtigt. Der er en masse themes og buttons, samt moduler med forskellig funktionalitet lige til at bruge.

Jeg faldt over www.postnuke.dk idag, et forum hvor flinke folk bl.a. har oversat sprogfiler til dansk - så nu kunne jeg jo få gavn af det og få dansk som en option på mit site. Kan anbefale et besøg først, hvis I vil prøve Postnuke

De brune "topics" er snuppet fra http://www.akki.lu/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewsdownload&sid=1 - det er den med bronze-farver.

Det er rent dovenskab at mit CV er i pdf.

Jacob
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. januar 2003 - 09:21 #8
jajajacob >> Synes du at 9/10 er for lidt eller for meget?

jeg synes det er en meget fair vurdering af siden, men vi kan da godt gå lidt ned af skalaen hvis du synes !