Avatar billede e-skape Nybegynder
22. januar 2003 - 15:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SB Audigy Player VS. SB Live! Player 5.1

Kan det virkelig svare sig at købe et Audigy kort, fremfor et Live! 5.1 ???

Det koster ca. 2-400 kr mere, men hvad får man med et Audigy, som man ikke får med Live! kortet?

//eSKape
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 15:10 #1
Hvis du har et discotek eller noget hvor du skal bruge 110% ren lyd, så kan det. men ellers ikke..  mit SB Live 5.1 er meget godt, og det koster kun en 300-400,- kr..
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 15:11 #2
Det eneste ekstra du får med Audigy er en fjernbetjening, og en controlstation i en 5¼" rack ...
Avatar billede e-skape Nybegynder
22. januar 2003 - 15:12 #3
Jamen det er jo det... Havde selv et Live! Player 5.1, inden min PSU legede pyroman med resten af compen...
Køber sq bare et Live igen så

Andre mere tekniske forslag?
Avatar billede e-skape Nybegynder
22. januar 2003 - 15:15 #4
Nøh, det er da extraudstyr... Audigy Drive mener jeg det hedder...
Avatar billede gilles_dk Nybegynder
22. januar 2003 - 16:30 #5
en ting der er i audigy kort er FireWire stik.
Avatar billede e-skape Nybegynder
22. januar 2003 - 16:50 #6
Hmm.. har jeg ikke rigtigt noget at bruge til...
Avatar billede e-skape Nybegynder
09. februar 2003 - 19:53 #7
Mere kom der ikke ud af det... *s* Jeg siger tak alligevel :)