Avatar billede tifunited Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Database hvor folk kan submitte ting til

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men det jeg vil forklare skulle meget gerne ende med det samme system som
http://www.mp3board.com eller
http://www.mp3netseek.com bruger......

Det jeg leder efter er en person som kan lave et script, hvor folk kan submitte fx. mp3\'er til en database under forskellige kategorier, som du kan se på de pågældende sider. Derefter kan man fx søge i databasen efter numrene, eller gå i de forskellige katgorier. På forsiden skal der også være en ligesom top 10/20 sidste submittet sange.
Jeg ved ikke om det er muligt og svært det er at lave... Men jeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg kan ikke rigtigt tilbyde penge, da jeg ingen har :/ Men jeg god til html/grafik, og kunne gerne lave et design som en mulig betaling, eller linke jeres side fra min, et eller andet.
Kontakt mig også på icq nr. 41991102
Tak for din interesse
SaM
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
29. oktober 2000 - 08:44 #1
For 30 points?
Avatar billede lojmann Nybegynder
29. oktober 2000 - 10:10 #2
30 points er for lidt...

Se efter de upload 2 db scripts som er postet på eksperten.dk tidligere, og strik lidt viddere på dem - så er jeg sikker på at du kan lave et godt system, selv!
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
29. oktober 2000 - 17:52 #3
Jeg har lige skrevet til dig på ICQ, svar lige...
Avatar billede jd Nybegynder
29. oktober 2000 - 20:52 #4
tror næppe du for det lavet for pints...
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
31. oktober 2000 - 18:43 #5
Hallo??? Jeg er færdig! Skriv lige til logan@4nokia.dk

-Logan
Avatar billede jd Nybegynder
31. oktober 2000 - 21:50 #6
Smid lige en kopi til mig -ik? :O) jonas@delfs.dk

/Jon@z
Avatar billede tifunited Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:05 #7
Hvordan sletter jeg egentligt dette spørgsmål ?
Avatar billede jd Nybegynder
31. oktober 2000 - 22:12 #8
Det skal skam ikke slettes!! Spørgsmålet skal blive liggende så andre kan få glæde af det senere... det er idéen med eksperten!
Du KAN heller ikke slette det..

/Jon@z
Avatar billede morpheus Nybegynder
12. maj 2001 - 05:40 #9
Jeg vil da også meget gerne have en kopi af det script ?

root@d-net.dk