Avatar billede tifunited Nybegynder
29. oktober 2000 - 01:54 Der er 5 kommentarer

Database hvor folk kan submitte til

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men det jeg vil forklare skulle meget gerne ende med det samme system som
http://www.mp3board.com eller
mp3netseek.com bruger......

Det jeg leder efter er en person som kan lave et script, hvor folk kan submitte fx. mp3\'er til en database under forskellige kategorier, som du kan se på de pågældende sider. Derefter kan man fx søge i databasen efter numrene, eller gå i de forskellige katgorier. På forsiden skal der også være en ligesom top 10/20 sidste submittet sange.
Jeg ved ikke om det er muligt og svært det er at lave... Men jeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg kan ikke rigtigt tilbyde penge, da jeg ingen har :/ Men jeg god til html/grafik, og kunne gerne lave et design som en mulig betaling, eller linke jeres side fra min, et eller andet.
Kontakt mig også på icq nr. 41991102
Tak for din interesse
SaM
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. oktober 2000 - 01:57 #1
Hejsa Sam

Dette er altså ikke et sted, hvor man bare kan få LAVET sine script... Jeg tro du har midsforståret noget her...

Mvh Kenneth Dalbjerg
Avatar billede tifunited Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:02 #2
Det ved jeg godt, men hvis jeg nu spurgte venligt kunne det være jeg var heldig nok. Jeg har spurgt andre steder men ingen kan rigtigt hjælpe, og jeg kan ikke selv finde ud af at programmere :(
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:05 #3
Så betale dig fra det... Eller opsøg nogen firmaer....
Avatar billede tifunited Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:07 #4
Got no money, derfor tilbød jeg noget andet
Avatar billede wermelin Nybegynder
18. februar 2001 - 14:02 #5
Læs en bog!