Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Lille HTML Editor

Jeg skal lige høre om der findes en lille HTML editor noget stil Notepad. det eneste den skal kunne er Gem Åben og skrive teksten med farve. så når der kommer et javascript i teksten skal den lave det om til en anden farve. Ovs.

Hvis JA hvor kan jeg hente den?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 11:02 #1
Stones Webwriter er et lidt større program, men efter min mening rigtig god og den kan det du efterlyser.

www.webwriter.dk
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:03 #2
nu er det ikke sådan et stort og tungt progarm som "Homesite"

For det skal det ikke være...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 11:04 #3
Det er lidt lign. Homesite
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 11:05 #4
Avatar billede strarup Nybegynder
22. januar 2003 - 11:07 #5
Hej Net-Base,

der er en sampling af gratis HTML Editorer her hos Webattack... -->
http://www.webattack.com/freeware/webpublish/fweditors.shtml

der er bl.a. "iEdit"... -->
http://www.webattack.com/get/iedit.shtml
og "Web Notepad"... -->
http://www.webattack.com/get/webnotepad.shtml

og en hel del andre web/html editorer der har det du ønsker... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede kobbernagel Nybegynder
22. januar 2003 - 11:07 #6
Bruger selv
Crimson Editor med stor velbehag:
http://www.crimsoneditor.com/

Freeware by the way...
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:09 #7
www.webwriter.dk det lort gider jeg ikke have.

1. Man skal have en <head> Sektion.
2. når man har det laver den automatis en Meta. det skal den ikke.

Desvære jakobclausen det var et fint program, hvis det ikke gjore det. men jeg kan ikke leve med sådan noget, jeg vil selv bestemme. så jeg
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:18 #8
strarup -> Smid et svar så du kan få de point som du skal have.

Desvære i andre men "strarup" kom med et link til et program der var det jeg ledte efter.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. januar 2003 - 11:20 #9
Sorry strarup  jeg ramte ved siden af. Jeg håber at du kan leve uden de 10 point. eller så jeg oprette et spg. så du kan få de 10 point.
Avatar billede strarup Nybegynder
22. januar 2003 - 11:50 #10
Hej Net-Base,

det gør skam ikke noget... jeg ka' som sagtens leve uden de point... det vigtigste er da du har fået løst dit problem... :-)

mvh.

Strarup
Avatar billede thj_ether Nybegynder
22. januar 2003 - 13:31 #11
Jeg vil helt klart anbefale at du bruger vim for windows.. Det er oprindeligt en unix editor, men den er også kommet til win.

Den har syntax highlighting til _alt_, html, css, php, perl, mysql osv osv...
Den fylder ikke ret meget, kræver måske lige at læse manualen før man kan bruge alle dens funktioner.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
22. januar 2003 - 13:32 #12
kommer lige lidt sent men
www.evrsoft.com 1stpage 2000 er gratis