Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 10:36 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Domain søgning

Hejsa

Findes der ikke en hjemmeside der kan hjælpe med at finde på en godt ledigt domainen navn ???

Så engang en side hvor man kunne indtaste nogle info om hvad siden skulle indholde, og så kom den med en masse muligheder.

Kom med en link :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
22. januar 2003 - 10:37 #1
tror ikke du kan finde et der kan finde på et for dig, men du kan tjekke om et domæne er ledig her: www.dkhostmaster.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2003 - 10:39 #2
Jeg ved der findes et firma der har sådan en service på deres hjemmeside, men kan bare ikke huske adressen :(
Avatar billede nissemanden Nybegynder
22. januar 2003 - 10:44 #3
www.dandomain.dk der kan man søge på diverse domains, og så står der om de er ledige eller ej. men hvis du skal købe dem så køb dem hos www.telemetro.dk
Avatar billede speedy Nybegynder
22. januar 2003 - 10:56 #4
Avatar billede speedy Nybegynder
22. januar 2003 - 10:57 #5
http://www.formidleren.dk/ og klik på Forslagsgenerator

/SpEeDy