Avatar billede the_duke Nybegynder
22. januar 2003 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rules

Hej Gutter

Jeg har en ekstra mailbox add til min egen mailbox i Outlook. Jeg vil gerne have at når jeg sende via den anden mailbox, at jeg kan få mit sent items under en bestemt folder.. Men når jeg sender via min egen skal det bare være normalt..

Har prøvet at kigge lidt på rules, men har ikke rigtigt fundet en løsning...

Nogle der kan hjælpe..

The_duke
Avatar billede Spotgun Seniormester
22. januar 2003 - 11:46 #1
Hvis du vil ha', at alt post du sender via en bestemt konto, skal ryge i en bestemt "sendt post"-mappe, så gør følgende:

Gå op under regler, og vælg at oprette en ny (baseret på Outlook 2002).
Vælg at starte med en tom regel.
Vælg "kontroller meddelelser når de er afsendt"
Vælg "via kontoen (vælg din konto her)"
Vælg "flyt kopi til mappen (vælg mappen her)".

Du kan tilsyneladende ikke kun flytte den, men kun smide en kopi i din egen mappe...
Avatar billede the_duke Nybegynder
22. januar 2003 - 13:28 #2
Hey Spotgun

Den funktion har jeg set..  Men når jeg vælger den, kan jeg kun vælge min exchange server..  Er der en måde, hvor man kan vælge nogle brugere fra en exchange..

Tak for hjælpen so fare
Avatar billede lbaad Nybegynder
29. august 2003 - 09:15 #3
Har samme problem. Kigger med.