Avatar billede christrup Nybegynder
07. august 1999 - 10:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ikke nok systemressourser

Ønsker at deaktivere nogle af de programmer der automatisk starter op når jeg tænder computeren.

Mine systemresourser er ret langt nede når jeg har bare 3-4 vinduer minimeret.

Pt. er der 10 ikoner i nederste højre hjørne af proceslinien: Task Scheduler, SB Audio PCI 64 V Mixer, Et skærmikon og er Diamond symbol der begge refererer til skærmegenskaber, Real Jukebox og Realplayer, McAffe VShield, SS Runner v 3.0, Realpopup og sidst Mcaffe VScan Scheduler.

Er desuden træt af at min maskine er lang tid om at starte.

Hvordan deaktiverer jeg flest muligt uden at gøre mig selv en bjørnetjeneste. Vil nødigt "amputere" computeren.

Hilsen næsten-nul-brugeren

Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 12:27 #1
hvilken computer har du man
Avatar billede nlunn Nybegynder
07. august 1999 - 12:40 #2
start -> run

msconfig

der kan du deaktivere programmer under start -

virusprogrammer nedsætter også ydelsen på computeren MEGET kraftigt
Avatar billede christrup Nybegynder
07. august 1999 - 13:54 #3
Svaret fra nlunn er accepteret, men den eneste muglighed jeg har er at sende en kommentar?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 14:11 #4
nlunn du skal sende et svar så...

Avatar billede nlunn Nybegynder
07. august 1999 - 15:42 #5
Så svarer jeg da ;)
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. august 1999 - 15:54 #6
Udemærket TP!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. august 1999 - 16:02 #7
tp hvad er det?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
07. august 1999 - 17:07 #8
christrup=TP
Avatar billede draw Nybegynder
07. august 1999 - 17:34 #9
Det er også muligt at slukke for nogle ting inde i systemoplysninger hvis du går ind iden menu der hedder funktioner