Avatar billede pjuske Nybegynder
28. oktober 2000 - 23:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Australske sites

Min computer vil ikke vise sites fra australske bookmakers men godt fra engelske og amerikanske, er der nogen af jer \"hajer\" der har et bud på hvorfor?
Tak for hjælpen
Pjuske
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2000 - 23:25 #1
hvilke site snakker vi om?
Avatar billede pjuske Nybegynder
28. oktober 2000 - 23:50 #2
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 00:17 #3
Hvad mener du,
er det fordi at du ikke kan indlæse siden ordentlig kan være fordi at dine tegnsætnings-indstillinger er forkerte, så kan du bare højreklikke på siden og vælge punktet \"tegnsætning\" og forsøge dig frem til hvad der fungerer, hvis det ikke var det du søgte, så forklar dig lige yderligere...
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 00:42 #4
Uddyber du det??
Avatar billede pjuske Nybegynder
29. oktober 2000 - 00:43 #5
Nej, det er ikke det. Når jeg skriver adressen eller trykker på linket kommer siden aldrig frem. Søgningen når kun til \"Etablerer for bindelse til webstedet 203.39.23.195\". Der står den i noget tid og viser derefter \"siden kan ikke vises.
Avatar billede pjuske Nybegynder
29. oktober 2000 - 00:52 #6
Computeren arbejder ikke når jeg prøver at gå ind på sitet, den larmer ikke.
Mvh
Pjuske
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 01:19 #7
Og det er kun denne side??
For jeg døjer med samme problemer med IE 5x, hvor den simpelthen beslutter sig ind i mellem til at den ikke vil åbne en side, hvor jeg så plejer at åbne 3 vinduer mere, hvor jeg klikker \"stop\" og \"offline\" og så går på ved nr. 3 eller på sidste er jeg begyndt at minimere vinduet, for at det kører, men det er jo nok ikke dit problem...Du kunne jo teste noget langt ude og slette temporary Internet files, selvom det jo ikke skulle hjælpe...
HOV!! Jeg sad og rodede i koden, det er ganske enkelt fordi de har lagt koden til at det er HTML 5.5 så de afskærer en masser personer i at bruge siden, og jeg tvivler på at deres programmering er så slem at andre browsere ellers ikke skulle kunne køre det, deres fejl.
Avatar billede klas Juniormester
29. oktober 2000 - 01:20 #8
tror du ikke bare det var deres server eller dit internet der drillede ?

http://www1.centrebet.com.au/

virker fin hos mig nu
Avatar billede pjuske Nybegynder
29. oktober 2000 - 01:34 #9
Tak warpsnet
En HTML 5,5 kode er det noget jeg kan hente på nettet?
vh pjuske
Avatar billede warpsnet Nybegynder
29. oktober 2000 - 11:06 #10
Nej, det er bare hvilken version af HTML, hvor de fleste bruger 4.0 da det understøttes af Internet explorer 4.0 men med 5.5 skal du have IE opdateret til version 5.5 for at køre siden.
Det kan du gøre gratis ved et lille smut over MS\'s side, men find hellere en som abbonemerer på et computer-blad, så taget det knap så lang tid, den er netop udkommet på CD-udgave i version 5.5 dansk version. Lykke til.