Avatar billede spiegelberg Nybegynder
21. januar 2003 - 22:25 Der er 8 kommentarer

counter-strike

Jeg kunne godt tænke mig en serverliste i php, hvor jeg kan se hvor mange der spiller på min server.! nogle der kan hjælpe mig med det ??
Avatar billede angam Nybegynder
21. januar 2003 - 22:27 #1
Ja - jeg har lavet et script til dette. Hvad er problemet?
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
21. januar 2003 - 22:28 #2
Er det sårn et ala det på www.bloodbrothers.dk du mener ? eller er det mere Stivan agtigt ?
Avatar billede spiegelberg Nybegynder
21. januar 2003 - 22:33 #3
Nej det er ikke sådan en som BB jeg havde tænk mig.. statsne er lige meget..! jeg er også ligeglad om man kan se hvem det er der spiller.! der skal f.eks. bare stå

server:      players:  map:
aztec only    10/12      de_dust

forstå i ??
Avatar billede spiegelberg Nybegynder
21. januar 2003 - 22:34 #4
jeg opdage lige på BB ude i højer side..! det må godt være nogen lunde sådan noget
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
21. januar 2003 - 22:37 #5
Hmm 2 sec så finder jeg lige link til class koden ..
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
21. januar 2003 - 22:40 #6
http://www.gameserver.dk/cs/csstatus.php såå eh må du lige selv klarer resten :-)
Avatar billede spiegelberg Nybegynder
21. januar 2003 - 22:44 #7
jeg tror lige du skal skrive det som svar..! ellers kan jeg ikke godkende det..!
Avatar billede c-pr4xx Nybegynder
30. januar 2003 - 11:05 #8
hey hey..
spr3cker, jeg burger denne der http://www.gameserver.dk/cs/csstatus.php og, hvad gøre jeg for at få den til at opdatere automatisk ??..