Avatar billede csuperman Nybegynder
21. januar 2003 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Image til Ipaq 3660

Hej Eksperter.

Jeg er i den uheldige situation, at jeg har mistede min cd til min Ipaq. Så nu står jeg med en Ipaq jeg intet kan bruge til noget.

Så nu til spørgsmålet: Er der nogle af jer derude, der ligger inde med et image til en 3660? Eller bare PocketPc? (som .zip eller .iso)
Og som kan sende det til mig? (via mail eller ftp)

På Forhånd Tak
*/Csuperman\*
Avatar billede c_g Nybegynder
22. januar 2003 - 23:56 #1
ja det har jeg
Avatar billede c_g Nybegynder
23. januar 2003 - 00:07 #2
Men denne her gang er du nødt til at hoste op med
nogle points :(
Avatar billede csuperman Nybegynder
23. januar 2003 - 01:00 #3
Ja ja, selvfølgelig ... men jeg så aldrig et svar fra dig :-/
Kan du sende det til mig på mail eller fylder det for meget?
mail>> christian.sorensen@ishoejby.dk <<
Avatar billede odegaard Nybegynder
23. maj 2003 - 13:32 #4
Kontakt Compaq/HP Support. De kan hjælpe.
Det er ulovligt at distribuere images af PocketPC'erne, da disse er copyrightede.
Avatar billede csuperman Nybegynder
10. september 2003 - 21:41 #5
Intet svar, ingen point.
Avatar billede odegaard Nybegynder
11. september 2003 - 02:21 #6
det ville jo også være forkert at give point for noget der bryder dansk lovgivning