Avatar billede wmahitlist Nybegynder
21. januar 2003 - 20:22 Der er 4 kommentarer

Fjerne toppen på et link

Når man på sin hjemmeside linker til en ekstern URL adresse, kan det så lade sig gøre ikke at vise de øverste 5 cm. ved simpelthen at skrive en kode så den fjerne topmargin... f.eks:

<a href="http://www.wmahitlist.dk" topmargin="5" target="_blank">TEST</a>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. januar 2003 - 20:24 #1
nej
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2003 - 21:08 #2
du kan måske med noget layers, hvor du så har det øverste layer til at skjule
det du ikke vil have folk til at se.
Men nu har jeg ikke så meget forstand på layers.......
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2003 - 21:09 #3
iøvrigt har jeg svaret på spørgsmålet, een gang fra dig lige før.
Avatar billede swaxi Nybegynder
22. januar 2003 - 14:39 #4
du kan syndikere hele siden, og så klippe det første stykkr html af. til det skal du bruge et scriptsprog a la php