Avatar billede wmahitlist Nybegynder
21. januar 2003 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne hjemmeside med margen

Forestil dig at du har en hjemmeside med en menu (i en tabel) til venstre ligesom på eksperten. Der har du så et link som åbner på resten af siden (en tabel til højre for menuen).

Problemet ligger i at den side jeg linker til, henter hele siden (i tabelen til højre). Det vil sige inkl. menuen og det hele. Mit spørgsmål lyder om jeg via en margin kan sige at den ikke skal vise de første 5 cm. i den side som åbnes. På denne måde får jeg kune indholdet vist på min side....?
Avatar billede niceday Nybegynder
21. januar 2003 - 20:02 #1
Hvad med at oprette hver side som en tabel og så inkludere menuen i dem alle?

... altså, brug includes?
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2003 - 20:04 #2
jeg går ud fra at det ikke er din egen side du linker til,

så du må ty til asptear, eller asphttp, for at splitte siden op i elementer, som du så kan tilpasse din nye side.
Asptear er gratis
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
21. januar 2003 - 20:05 #3
Den sider jeg henter til er en ekstern adresse. Den kan jeg ikke redigere i eller noget.
Avatar billede wmahitlist Nybegynder
21. januar 2003 - 20:06 #4
ASPTEAR siger mig ikke noget som helst...
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2003 - 20:50 #5
asptear, er et komponent der kan hente eksterne sider, splitte den op i det antal elementer du ønsker og derefter samle igen til din egen side.

http://www.15seconds.com/component/pg000175.htm
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=asptear

den kan klare det du ønsker.
Avatar billede cpufan Juniormester
21. januar 2003 - 20:59 #6