Avatar billede congokurt Nybegynder
21. januar 2003 - 16:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flashram: Driver

Kan man downloade en driver til en Apacer HandyDrive 128MB til win98?og hvor?

Jeg har selv en driver på cd, men jeg skal bruge flash'en uden at genstarte pc'en for så bliver det slettet. Jeg sidder på en skole.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. januar 2003 - 16:40 #1
Avatar billede congokurt Nybegynder
21. januar 2003 - 17:15 #2
Ja, det er driveren. Men når det er installeret skal jeg jo stadig genstarte pc'en. Hvis jeg gør det bliver alt jeg lige har lagt ind slettet og jeg kan stadig ikke bruge den.

Nogen råd?
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. januar 2003 - 17:25 #3
Du spurgte jo efter driveren til Win98...

Mig bekendt skal man da kunne bruge den som om det var en HD.
Det vil sige, at det du kopier ud på den skulle da meget gerne også ligge der når du genstarter Pc'en.
Avatar billede congokurt Nybegynder
21. januar 2003 - 17:36 #4
problemet er at jeg hjemme har winxp der har en driver liggende i forvejen. For overhovedet at komme ind på flash'en i win98 skal man installere den for at den virker. Det kan man også sagtens, man skal bare genstarte pc'en for at installationen træder i kraft. Og pga. det system skolen har, bliver ALT slettet, der er installeret. Derfor ville jeg høre om man på en måde kan installere den UDEN at skulle genstarte?
Avatar billede pentium4 Juniormester
21. januar 2003 - 18:09 #5
Grunden til at man skal gen-starte er, at den skriver til din registreringsdatabase og den tager først virkning når du genstarter.
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2003 - 12:12 #6
Dvs. du prøver at omgå skolens sikkerhedsforanstaltninger?
Er det særligt smart, at bede om hjælp til det her?
Avatar billede congokurt Nybegynder
22. januar 2003 - 12:30 #7
Det er der ingen problemer i. Vi må gerne, de vil bare ikke hjælpe!
Avatar billede robotten Praktikant
22. januar 2003 - 12:49 #8
Ok.
Kan der anvendes den metode, hvor der holdes shift nede mens pc'en lukkes, således at det kun er Windows der genstartes?
Avatar billede robotten Praktikant
24. januar 2003 - 12:32 #9
?
Avatar billede congokurt Nybegynder
28. januar 2003 - 11:03 #10
Nej det virker heller ikke!