Avatar billede puppetmaster Nybegynder
21. januar 2003 - 15:00 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

10 fingre systemet

Jeg søger et program der kan lære mig at skrive med 10 fingre, lidt a la dem man kan finde på www.download.com (TypingTutors), eneste "catch" er, at programmet skal være på dansk!
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. januar 2003 - 15:03 #1
Bruger selv LærSelv Keyboard Pro fra Børsen.

Det er dansk som du skrev og du skrev ikke at det skulle være gratis
21. januar 2003 - 15:10 #2
Eller denne bog/CD-rom fra idgforlag:

Blindskrift for alle
• Lær blindskrift på din egen pc
• Lær når du har tid og lyst
• Effektivt kursus på CD-ROM
• Mål din skrivehastighed
• Skriv hurtigere og mere korrekt
• Lær at bruge alle 10 fingre

ISBN: 87-7843-395-9
Er ikke udkommet endnu
- forventes Marts  2003
8 sider
Kr. 99,00 (forventet pris)
Avatar billede jefa Nybegynder
21. januar 2003 - 15:15 #3
Ved ikke hvad der er Dansk her http://typingsoft.com/all_typing_tutors.htm

Men kan ellers anbefale SuperType hedder nu KeyboardPro http://www.keyboard-pro.com/dk/academic_users.asp
Avatar billede annikadk Nybegynder
21. januar 2003 - 15:16 #4
Kender ikke det nævnte program, men prøv at se på denne sag: http://home.worldonline.dk/kammeyer/maskprog.htm
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
30. januar 2003 - 13:40 #5
takker for svarene
Avatar billede carstengaderup Nybegynder
17. marts 2004 - 11:05 #6
Jeg bruger selv Maskinskrivning med edb. Det er et rigtig godt program. Der laves statistikker over dine resultater og over hvilke fejl, du har lavet. Programmet indeholder også 2 spil samt 'Eksamenstræning', hvor du bliver bedømt efter 13-skalaen.

Du kan hente en gratis demo på www.datast.dk

Carsten